Saturday, May 9, 2009

Salam Perkenalan

Assalamualaikum dan salam perkenalan buat semua

Alhamdulillah, setelah sekian lama menyimpan hasrat dan cita-cita, akhirnya dapat juga saya mengadakan laman blog saya sendiri. Blog ini diwujudkan adalah untuk berkongsi idea, pandangan dan pendapat saya mengenai isu-isu yang berlaku di sekeliling kita termasuk isu-isu di sekitar UiTM. Semoga lontaran idea dan pandangan ini dapat digarap sepenuhnya dan juga semua informasi terkini dapat disampaikan dengan sebaiknya kepada anda semua.

Akhir kata, semoga anda semua berpuas hati dengan apa yang disajikan di dalam blog ini. Walaupun ianya amatlah simple, tetapi saya akan berusaha untuk menjadikannya lebih baik lagi pada masa-masa akan datang. Sekali lagi, ribuan penghargaan saya kalungkan untuk anda yang sudi meluangkan masa menjenguk blog saya yang tidak seberapa ini

1 comment:

  1. selamat datang ke dunia blog! =)
    aku suka title untuk blog ko.. huhu...
    perkataan Revolusi dah cukup sinonim untuk kita.. apapun Revolusi terdahulu (Revolusi Minda) yang menyatukan kita untuk kini berjuang ke arah Revolusi baru demi kebaikan bersama... UiTM Tetap Di Hatiku!

    ReplyDelete